سام‌سرویس پا به دنیای مانیتورها گذاشت !

مانیتور سام

شرکت سام‌سرویس در تاریخ 22/08/1380 با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش برای لوازم الکتریکی و الکترونیکی اعم از محصولات خانگی، صوتی تصویری و کامپیوتری در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است.

23 سال پیش یک گروه چابک اقدام به داخلی سازی محصولات شرکت معروف کره‌ای یعنی سامسونگ کرد. در خدمات پس از فروش با اسم سام‌سرویس و تولید محصولات الکترونیکی را با اسم سام‌الکترونیک شروع به برندسازی کرد.

این شرکت به خاطر همکاری با سامسونگ پیشرفت زیادی داشت. ولی در چند سال گذشته به دلیل تحریم‌های سنگین، شرکت سامسونگ ایران را ترک کرد و همکاریش با شرکت سام سرویس قطع شد. اما شرکت سام سرویس دست از تلاش نکشید و با تخصص مهندسین داخلی خود، محصولاتی نظیر یخچال و تلوزیون را بومی سازی کرد و نظر مشتریان خود را جلب کرد تا با کیفیتی عالی محصولاتش را به دست مشتریان خود برساند.

در ماه‌های گذشته خبرهایی درباره تولید مانیتور توسط سام الکترونیک به گوش می‌رسید و بالاخره شرکت سام الکترونیک مانیتورهای LED را در چند مدل مختلف برای گیمرها، برنامه‌نویسان و طراحان طراحی و خط تولید این مانیتورها را با برند سام ‌الکترونیک راه اندازی کرد و به دنیای مانیتورها گذاشت.

شرکت سام ‌سرویس در وب‌سایت خود 11 مانیتور سام با کیفیت بالا خود را معرفی کرده است. مانیتورها در مدل و سایزهای مختلف مناسب با شغل‌های مختلف طراحی شده است. برخی از این مدل‌های مانیتور عبارت است از: S49GC855، S32CF735، S27NC725 و S20BF520

مانیتورهای سام با محصولات متنوع و با گسترده‌ترین شبکه توزیع و فروش در سطح کشور به بازار وارد شده است تا هم از جهت سخت افزاری هم نرم افزاری و هم جذابیت بصری سر سخت‌ترین رقیب برای محصولات خارجی موجود در بازار شود. برای اطمینان خاطر مصرف کنندگان به خدمات قابل اتکا، شرکت سام سرویس ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سام الکترونیک از جمله مانیتورهای سام را هم برعهده دارد.

فروش مانیتور های سام :

فروشگاه مانیتور سام

آرین رایانه تهران
ارسال دیدگاه